it's all warm and cosy inside


jahaja, då får man väl jubba på torsdag & dubbelpass på söndao iställettt.

känner mig svinigt trött & tung efter volleybollen kvart i fucking nio.
öhtrögmög.

kanshä inte så jiddebrao o souva över med rasmusio när man ska opp tidigt?
äeh, han är helt varm o gosig att ha i sängen iaf. japp. ni som har eller haft pojkvän vet EXAKT hure känns. så sjukt mys.
fast han snarkar som satan och får för sig att klämma sönder mig när han ska hålla om mig i sömnen, och snarka mig rakt i örat. hah, man kan inte annat än gillaT.




men titta så söt han är. man vill bara krama sönder honom och stoppa honom i FICKAN!


snarre kommer han hit o tar hand om mig (hoppasjagstenhårt)
ska plugga gemu also. (gehörs musik, för er som inte fattsss)
mega provish imorn, såe vi får la se hure går.

hörs senare dudelies.


stay cheap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0