bajsskitidiotjävelrövdraåthelvete


fan vad jag hatar dig.
jag hatar att jag fortfarande är övertygad om att du är en bra person
& jag hatar att hoppas att du fortfarande vill ha mig i ditt liv.
nu skiter jag i det.
för jag orkar inte må dåligt varenda jävla dag av att tänka på det. dig.

och who am I kidding?


dags att börja bli glad av det fina vädret.
dags att skärpa sig.
men det känns bara jobbigt. och jag HATAR att det är fint väder för det får mig bara att må ännu sämre, och känna mig superskyldig som mår dåligt näre är så fint.

allting suger & jag vet inte alls vad jag ska göra.
ursäkta mitt emo inlägg men jag pallar verkligen inte hålla det inne, så jag väller ut det här.

& det suger att hålla dig tillbaka när jag vet att du egentligen bara vill springa iväg någon annanstans.


allt jag önskar är att känna mig glad och användbar. som om jag gör någon nytta. någon bra nytta.
känner mig inte alls så. snälla någon bara ge mig ett tecken på att något jag gör är till någon nytta?


röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0