17 and I ain't getting pregnant


Well I've been watching
while you've been coughing
I've been drinking life
while you've been nauseous
and so I drink to health
while you kill yourself
and I got just one thing
that I can offer

Go on and save yourself
and take it out on me


dagen vi dog


så jävla bull när allt får en sån twist?
men vafan. bara ta det som det kommer och låtsas som det regnar´
varför heter det så btw? det är fan inte najs nånstans när det regnar?
whatevs.

mamsie har städat mitt rum (Y) sjuhukt najs. översnällt and shit och det ser asfint ut.

kollat på 16 and pregnant typ hela dagen. asså jag förstår mig inte på hur dom tänker? visst, vissa kanske känner sig mogna för att skaffa barn, när de varit i ett moget, långt förhållande i 20 årsåldern. men hoppa av skolan, ge upp sitt ungdomsliv och förmodligen de flesta av sina vänner för att sen behöva stanna hemma med en grumpy pojkvän, som vägrar hjälpa en med en skrikande, bajsande liten sak som behöver ständig attention? klart man inte inser det innan det händer, och längtar efter att ha en egen liten bebis och familj men vad sägs om att typ tänka över och prata om det ordentligt först?
jag tror inte dom har samma tillgång till abbort som vi har här i sverige dock. vilket verkar behövas? (Y)

nej, aldrig.
jag tänker vänta åtminstonde fem år tills jag lägger på mig typ 20 kg och krystar ut en storhuvad west junior.


jag är trött och törstig, kall och luktar dumt och lyssnar på lil wayne?
ge mig en donut och ben n jerrys. nu.
åhåfan jag tror jag har ben n jerrys alaska i frysen?


tjarååå





mmm slitet hår btw?
färga dirren snart så jag slipper fetaste blekningen typ två gånger i månaden (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0