you think you fresh, nigga i'm ripe


yesyesyesssss fler o fler läsare. de e NÄZ.

idao har jag shoppat. fen va längesen det var.
typ kanske inte jätte, men lide iaf.
köpte glasses och una cute rosett på glitter på mitt presentkort, sen en jeans skjorta och ett blommigt linne på gina tricot.

hah fan va töntigt det känns att skriva om sina kläder på bloggen? ohkej, nu kommer typ alla modebloggare bli sura på mig, men jag gör typ aldrig det så det känns totally fel. you digg?

snackar med olivia på msn.
sketalängesen vi träffades. saknar hennenene.
fatta najs det verkar i london? kommer bli sketskönt att flytta dit efter gymnasiet.




mina nya glasses





linnet & rosettennnnn


schnitzel till middao.
den satt finemangus.


lide mer lil wayne, sen drar jag in till staon igen.



push.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0