close them


I'll loose my mind in your sight
eyes say more than a thousand words
and yours are screaming my name


fuck vad bra jag är på att snurra in mig (Y)
mer confused than ever. men på nåt sätt ändå helt lugn och chill med allt?
det är fan inte okej.
man får inte göra så.
FY

imorn äre fredag. känns typ inte alls som det? men det är asnajs.
audioslave är fortfarande bäst och totally ment to be för mig.

förövrigt vare aslängesen jag ladda upp bilder från min mobil.
så, här kommer random blandade bilder.




gabbsies & p0rnie på äventyr (mm gabbe jag vet att du tycker du är awesomely snygg på bilden. chill liksom)




ville kickar geekmodeN^ aka som fan på entré




mr CHINESE  (Y) 
jag
gillar
håret
.



& slutligen har jag börjat ha luggen uppepep.
bara så ni vet liksom. sjukt intressant.
ochnej, den går inte att vända på.

sleepin time dudes.


gonattsies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0