nnnöjd


åh
så sjukt skönt att stanna hemma.

har feber igen och hostar like crazy.
hmm undrar vems fel det är? hmmm.

är sjukt sugen på actionfilm atm?
typ the bourne ultimatum.
brukar inte gilla action men dom filmerna är fan kickass.

idao ska jag träffa mumintrollet och leta present till daddyo I think.
och yes, om jag känner mig själv rätt kommer jag shoppa also.


fan vad mycket jag har tänkt på vad som är viktigt i livet. låter klyschigt kanske, men det är sjukt viktigt att tänka på vad man prioriterar ibland.
och jag prioriterar att må bra på mitt sätt. alltså inte omringa mig med en massa vänner, som jag knappt vet om jag kan lita på eller bara umgås med för att känna mig speciell eller "populär".
jag skiter blankt i vad andra tycker om dom jag umgås med. jag umgås med människor som jag djupt in i mitt hjärta vet att jag kan lita på och tycker om, vad dom än gjort mot mig innan eller vad någon annan än tycker om dom. och jag räknar inte mina vänner på fingrarna, jag räknar dom i omtanke. om ni fattar vad jag menar?
så, ja. det har resulterat i att jag är lycklig. som fan just nu. och visst, jag har fått deala med my fair share av kompisar som har visat sig inte funka (snällt sagt), men vafan shit happens.

nu ska jag äta mina makaroner dränkta i smör och titta på the hills marathon.
dom får handle my drama för jag är inte den som pallar skapa nån egen sådan just nu (Y).
så stan får vänta. yup.

långt inlägg.
men det var längesen. typ?


tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0