THE perfect weekend?


hällelujah

dudelies, fredag var crazyassnice, lördag var extremt myskräng, och idag har jag ätit lamm.
perfect weekend?
pretty close.





japps
Mirelles 18 års ferre i fredags. började med att tanya & jag skulle hitta dit. hah. kul.
sen drack jag nåt wierd shit och fick spendera en timme med huvudet i vasken (Y)
men woops såe var man pepp igen och the pardey started.
ingen mer dricka, men massa dans (i en söndrig klänning) och kvällen slutade hos rasmus med fedeont i fötterna

och dagen efter var fan inte nådig asså.
fastja, efter typ sju mackor till frukost, blevre till malmborgs och köpa massa shitfood och kränga hos mig med salander. ni gillarT.

idag vare lamm med daddyo & eliza.
så sjukt mätt.
fett med förkyld är jag ocksåja.
blir nog inge skola imorn.

& nu blire citronfromage?
det är fan nåt fel på min mage.
äeh.

ttyl


tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0