soft skin inspelning & makaroner


shupshup.

Vaknade tjugo över elva av ett sms från charlotte: är du sjuk idag?
tankarna rusar (springer som fen) genom huvudet och ja, efter ett tag slår det in. vi skulle fan spela in idag!
svettig och mindre fresh i håret, rusar jag upp, kastar på mig kläder, duschar luggen (ja, jag duschar bara luggen ibland), ber mamse skjutsa mig och befinner mig på skolan fem i tolv. najs lirat? jotack.

Vi skulle spela in min egenskrivna låt från spymf, soft skin heteren nu.
det gick väl gött.
dag fick in mcdonalds slingan tre gånger i sitt solo och lyckades få mobilen att ringa precis när vi var klara med den perfekta inspelningen. hah det gillar vi.

det blev vetebulle & coca cola till frukost i caféterian halv tre (Y)


Nu ska jag plugga fucking jefla kulturhistoria, och hoppas för mitt liv att jag får G.
men först blire makaronies med fedemucho smör & tetut.

MMMMM




åh gief långt hår



floff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0