sellout for a cheap shot


fan vad jag hatar när band gör typ två- tre hits, dvs speciella, bra låtar som står ut från mängden och verkligen sätter sig, blir kända och sen bara blir en sjuk jävla sellout. gör mainstream, halvtaskiga låtar, bara för att dom vet att dom redan är ikoner och kan skriva vilken skit som helst och folk lyssnar ändå.
blöhe.
näe, kända band får fan skärpa sig tycker jag. finns så sjukt många osignade band som kommer kicka ert ass annars.


tacka fan vetja mitt in flames som är allmänt awezum hela tiden (Y).
lyssna på dom myes. (pallar inte lägga upp youtubeklipp)


har börjat lyssna på bl.a. smashing pumpkins också.
vetismen om jag gillar dom så jefla mucho asså. i början känns dom sköna och lite så semi-depression musik, sen blir dom helt tjatiga och tråkiga. ni vet sådär när man lyssnat en stund på en låt och sen byter till en annan, och inser hur mycket den förra låten sög? så känns dom nu.

ahwell, nu ska jag träna sång. visor & jazz (Y) varför valde jag sång?
jag kommer stenhårt byta till gitarr.
mjupp. får hålla mig nu I guess. inte så bra på det nej.


langar en oldie-bild på köpet also.
fina grejerrr. hrmpf




p0rnie goes brownie igen? maybe.



out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0