OH FUDGE!


jag vill pierca tungan.

frågan är bara om man långsamt ska approacha mamsen och fråga eller helt enkelt tar för givet att hon säger nej och väntar till 18 årsdagen?
hmmpa.

hatade typ tungpiercingar när jag va liden. men nu tycker jag fen det är skitsnyggt! ellerja, har tyckt i nårra år.

GE MIG DIRRMODE
mmmmraah.

gick typ ganska okej att spela in idag väl?
fedt med förkyld och 39 graders feber men de e näjs (Y)
imorn äre typ arbetsmarknadsföringsdag? på spyken. för oss.
musiker, jornalist & polis ska jag kolla på tyhyp.

jijeij
nu stack en liden filur hemsi.
& jag ska göra popcorn och käga chokelao.
fen vad jag ska va onyttig. kicka gymmarN^ imorn? hmm man vet aldrig med mig näe.

hittade fett med sköna jeansshorts på h&m idag also. GÖTT. köpa dom imorn yess.




åhåånej jag har ingen obefintlig rövvv, shortsen är fett med baggy dudes.
den finns.




SNOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0