ibland tycker jag det är jobbigt att kramas


mmyeah jag håller aldrig vad jag lovar mmmm.

mens nu skriver jag iaf (Y)
siddor i skolan som en leoparrrd(tard)
ingen engelska för mig und rasmus :)  hmm.

imorn äre frrredag & jag känner peppen.
förövrigt kom jag på att jag är rädd för kroppskontakt?
tycker det är sjukt läskigt. folk som klappar en och tycker om att kramas o sånt. känns wierd. jag är inte homofob eller nåt och creepas av tjejkontakt (ord?), men det känns bara helt så .. konstlat? mys att jag öppnar upp mig ocksåja.
kommer ihåg hur nina klagade i somras på att jag inte va sån gosig person fast jag hade potential? hah.
men jag tänker bli mer gosig, jag lovar.


LET'S GET PHYSICAL!


såe om ni inte tycker om "onödig", lite sådär wierd mänsklig kroppskontakt, keep awayyy.
skriver mer sen, I promise.


posss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0