go green. fuck a tree



tötch mi tötch mi


bajshåv. stavas håv så? ni vet .. håv? håv. håv?

kom precis hem från lommama. råkade klippa mig själv. ugly.
men vafaen. håret växer typ. ja, mitt växer 0.001 mm per år mmmmh.


ahwellsh.
igår såg jao luftslottet som sprängdes på DIRREN med kalven (the rasmus).
jag kom typ 7865267239817201398210 så mkt. asså den som uppfann tuppkammen ska jag seriöst äta. så sjukt smex. jag vet att ni gillar ordeT.
sen så blevde lide så att jag typ inte alls kunde souva nånstans. mensja.
vaknade elva och stack till lommamama.

nu är jao himma.

imorn skao jao lekaka med gabbsies en liden stund, sen får vi se.


nu lyssnar jag på elliott och tänker på livet.
fast jag inte alls peppar the deep shit atm.
de får la bli The Freakshow @ NY istället.




min söta kåmpis



30 seconds to shaving



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0