JAG VILL HA MINA BANANER!


sjuke najz kväll igåur.
längesen man hade så kuwl.

ferre hos nickelito, som började grejt, blev bråk nånstans mot slutet men löste sig som faen!

tack speciellt till john, nicklas, elin, sofia & maria franzis.
kommer inte ihåg exakt allting, men det kändes gött när jag vaknade iaf. minus huvudvärken och oförmågan att sluta skaka.

någon tjock blondinfjortis tog dock jiddemånga av mina pinnar, och jag fick bråka med en annan fjortizz, men det var bara schpännande. gotta lövz it.

sist kvar var jag, john, nicklas & elin, som sov där.
jag somnade tiep fem och blev väckt av att john pratade i sömnen om sina bananer? men fick fin dukad frukost in da mornin.


längtar stenhårt till sommaren, då det ska festas varje dag & ätas vafän som helst.
för ja juste! jag är på sån avgiftning nue. asså inte för droger eller sånt shit. utan bara för att rensa kroppen och må bra dirr. det jubbiga är att jag tiep bara får äta en sorts kycklingsoppa, som iofs smakar mmkaj, men vafäen jag ska äta den i fyra veckor i rad. fast vissa dagar får man äta en bakad potatis (med bara smör?) och frukt och grönsaker. ingen alkohol, bara vatten och helt färsk juice.

gissa om jag failade igår/idag? mhmm och jag började iförrgår.
yeye, jag ska fäen fortsätta ändån.
också gymmar jag varannan dag :)) feel the muscles ohyah.

nu ska jag äta frukten min & avnjuta en fedt relaxing dag + så ska jag träffa calle sen jue! calle fnaskballe wirén.


pusshajfirrelicious


[ jag spyr av bara tanken.
akta dig, du står i vägen.
jag är inte en ensidig person. det är väl klart att jag har två sidor av mig själv, som alla andra.
en bra och en dålig.
men det är inte bra att hålla dem isär.
känner mig kluven.
jag orkar inte anstränga mig för någon annan längre.
]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0