between the lines


jag önskar att jag kunde älska kärlek för den underbara saken det är.
men jag hatar det. innerligt.
för när något som gjort dig så glad, kan göra dig lika olycklig på bara en sekund, så är det något jag helst är utan.
jag tänker inte ångra någonting. man ska inte leva i det förflutna. men det känns fan så mycket bättre att bara gräva ner sig i sin ensamhet, och bara vara. tänka, sakna, ångra. stänga undan allt annat och gå runt i omedvetande sorg. jag tänker inte vika undan, för att jag inte vågar gråta. jag måste vara stark och leva i framtiden. inte dået och inte nuet.


fan.



Empty words with eyes to explain
warm hand of hope tell me your name
trying to regret
trying to forget
you make me
wrapped up in feathers and strangled in words with desire
this is a song about you

Denying defenceless and dreamy
I'm daring and destined for you

Soft skin makes me cry
your hand makes me fly
hard words to go by
but with you I'm willing to try

Flightless birds can learn how to fly
you make the possible impossible and hard to go by
trying to regret
trying to forget
you make me
so in the song without heartache I'll mention your name




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0