you make me disappear, goodbye


FAN vad kallt det är.
och FAN vad jag vill remenissa atm.
jag saknar sommaren som en apa med adhd.
& jag vill pierca mig i tungan, en till i läppen & septum.
jag vill färga håret DIRRMODE (ska typ göra det mh)
jag vill skriva jiddebra musik.
jag vill se thåström.
jag vill kunna äta en banan just nu, utan att äta choklad efteråt.
jag vill shoppa.
jag vill äta mattias chips.
jag vill inte dela mjölk med någon.
jag vill vara najs.
jag vill vara glad för det jag har (som jag totally vill ha?).

jag vill veta vad jag vill


nu ska jag skriva en låt.
and so help me gOsh om den inte är bra.



murder my eyes and try to make me forget
when dream becomes reality
it isn't always that pretty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0