long time no sehee


haj.
längesen dudes.

min helg har hur som helst varit awezums.

i fredags var jag extremt sjuk men stack ändå till sherifs polare med rasmus.
blev extremt sjuk men bestämde mig såklart för att gå ut på lördag. fight the powah!
träffade myrnis på eh och gjorde lide .. inappropriate stuff. sen mötte jag upp med tanya & sandra och drallade till spisen = girls night. totally awesumness. vi shottade tequila & sourz. mmm.
meeen sen kom rasmus o bandet dit, så the girls night slutade och det blev allmän spisen night. vilket också var totally awezum. dom spelade fan tnt och jag flippade sönder. sen spelade dom born to be wild (som jag spelade förra spymf) och jag flippade ännu mer.
träffade massa fler najs peeps (aka typ ludde & erik bland annat) och snackade good times med en dude som kände johan fleron som jag gick i samma klass som i nian. sjukt wierd.


ahwells. nog snackat om min helg.
idag var jag hemma helt sjukt sjuk. och eftersom rasmus råkade somna här igår var han här också.
vi har kollat julfilmer, druckit äggtoddy och myst som fan.

hmm annars?
på fredag blire girls night out i malmoe, om jag är frisk dvs, med eraiki, tanita & sandra.
jensens boefhouse & KB. längtar så hårt.

idag äre mamses birthday. mhm puss på henne.

nu ska jag kolla klart på chuck. mm luvs it.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0