kissies emokompis för en kväll


orkar inte anstränga min hjärna för så onödiga saker längre.
småsaker. småfel.


FAN vad kul vi hade igår.
fick kuta fram o tillbaka till busstationen o hem fyra gånger innan jag kom dit dock. glömde cigg, springa, glömde pass, springa, glömde väska, springa. ta bussen, springa till tåget. scheisse.
jensens boefhouse kl nio, fullproppat.
jag åt förrätt och efterrätt, för ja jag vet att dom har all you can eat-glass där och jag vet även att det nästan är ett tvång att äta om man heter pernie.
servitören var ett bekant ansikte. japp, det var han som bad om mitt nummer förra gången jag var där, och vet ni vad han gjorde innan vi skulle gå? tvingade en tjej o ge tanya hans nummer. hahahah asså fyfan vad pinsam servitör. får man ens göra sånt på jubbet? oproffissionellt.

ahwells, tanya stack hem & jag und eraiki stack till kb. dvs gick ..
vi stannade på vägen och shottade vodka vanilla + turkisk peppar smaksättning, som de sanna fjortisar vi är.
smugglade in vin på kb och ja, drack på en toa med typ en och en halv meters kvadrat, som de sanna fjortisar vi är.
vi dansade, eraiki blev kallad kissie? två gånger och vi blev extremt överrumplade av äckliga pub killar, varav en trodde jag var 23?

stack hem vid två efter ett långt samtal med en full filur och ja, jag är bakis tuday.


såå, lång text om hela min gårdag.
kul.

idag tänker jag slappa o kanske träffa nån liden sak.
mitt hår är svart btw. fast jag färgade det rött. damp.


.


Kommentarer
Postat av: Erikai

så jävla roooliiiiii kväälll! awesome <3

2010-12-12 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0