och jag undrar när alla mina rätt blev fel?


mår illa.
för jag tog en cigg innan och insåg att jag inte rökt på tre dagar.
mår skit.
förutom tröjan hare här varit den sämsta dagen nånsin.
vet inte riktigt varför men vafan spelare för roll?
allt känns bara. kasst.
förutom att jag fick lide chips framför soffan precis.
gott.

känner just nu för att typ kraftigt förminska mina boobs så jag får plats i saker.
jag vet. jag ska inte klaga på min kropp. och det gör jag fan nästan aldrig. men jag skulle vilja ha mindre bröst av ren jävla smidighet.
skulle vilja ha möjligheten att köpa en bh utan att behöva gå till en specialaffär och lägga ner femhundra spänn. helt seriöst, det skulle fan va skönt for a change.

något som skulle va jävligt gott också btw..
sushi.
åhyes.




bild från förra gången jag åt sushi / drack sojan


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0