Now is the time to rise from the dark and desolate valley


fan asså.
sitter här o lyssnar på martin luther king jr.s tal och blir så inihelvetes inspirerad.
vilken man o vilket tal.
nån dag ska jag också göra skillnad i världen. vad ska jag rikta in mig på? kvinnors rättvisa tror jag visst.
feminist javisst! nä, men vänsterpartist och visst är de lite släkt ändå.
nog om politikpoop.

idag har jag handlat klart ALLA julklappar.
utom två.
åh fan skrev jag så för.
iaf.
en liden grej kvar på rasmus & en liden till mormor o morfar.
o en till eliza.
tre då...




ni ska veta att det är sjukt svårt o komma ihåg vilket paket som är vilket, när man slagit in alla. yepyep.
sitter här o tuggar på ett som ser suspekt kvinnligt ut. men äh. fan vetja liksom.

mamma har filtat in mig, och nu ska jag göra alla restsaker i svenska & retorik.
sen ska jag souva. imorn äre avslutning + "afterschuul" drink på fellini. klockan tre liksom. haha drunkoes.

påtal om drunkoes. AKTA DIG I HALLEN!


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0