with or without you




take it




då vare gjort.

fick äntligen se flickan som lekte med elden.
åh, så sjukt bra.

kan typ inte säga nåt som var bättre än något annat för hela filmen var ett hallelujah moment, även om vissa tyckte den var spännande nog att somna till   !


Idag blire att chilla saotan & skriva sin ensemblelåt (inte gjort, jag är dålig som en gnu jag vet hejhej)
Sen ska jag göra mig iordning, sen blire macbeth med klassen i malmoeee.
Schpännande.
Mamma har ägnat "morgonen" (jag vaknade halv två) åt att försöka förklara för mig vad den handlar om.
Vi får se hur länge jag kåmmår ihåg det ..



Nu ska jag lyssna på mysmusik
mah.



pusshajsalamander!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0