I tried to get it right



jag gör aldrig något jag ångrar
eller jag ångrar aldrig något jag gör?




min dag känns lagom förvirrad.
men sånt gillar vi.


detta blir en fedt med konstig vecka tror jag.
jag kan liksom förutfatta det, för jag är psykolog nu.
yeah, u heard me. jag har bytt från naturkunskap b till psykologi a & de e allt annat än bajs. de e najsilicious t.o.m. mmhm som gabbe! HAH dagens.

helgen förutspås bli redigt fylld med pimpiness eftersom jag ska köpa skoour :)))
med klack till o med! hah pernilla i klackskor blir kuwl.
sen blire nog lide kanelbullar & fest.


ah well, schnart kommer det en liten gäst (rim) till min stuga & sen drallar vi till staon.


hare bra kanin

(skämtet är top notch, jag vet)



pusshajfisk!



PS. jag är fan inte korkad.
jag fattar.



Kommentarer
Postat av: Gabbe

WADDÄÄÄÄÄPP!!!

Jag är nämnd i din blogg!!!!! =D <33

2009-10-07 @ 19:46:51
URL: http://gabbelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0