vaginalt oralt analt

same shit different holes



ÅHSÅJEFLANAJS!?
började ju med sång kl 9 och trodde jag skulle ha håla till 11.20, så jag följer med mämsi på vaccinationen och håller henne i handen (hon tiep svimmade?), åker in till staun, stressar som en gnu också har vi ingen engelska? ÅÅÅÅÅH (YYYY) fakking jefla kuk ***** jaa, liide rädd om hon hittar min blogg :))
så nu har jag håla till tjugo över ett? grrrrrrrrejtmejt.

tänkte ladda upp bilder på en tuff liten sak, men det går tydligen inte.
och redigeringsprogrammet är borta.

life is sweet.

nu ska jag äta fisk
är inte alls sugen på nån jävla fisk.

min dag börjar bra ser jag
nej -


HAHA och vet ni vad!?
vi har körrep till FEM också!!


kussimurrasnoppgumpröv
sug



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0