addiction

jag vet
jag uppdaterar hela fakking tiden.
ni gillar det.
igåur läste jag heeeela kissies blogg btw
värt att nämnas
och stenhårt dissas
men wtf hon verkar ändån ball?
wierd.

igåur fann jag även en liten filur här med kokosbollar(?) och kanelbullar. var väl ändån ganska najs.
idag har jag varit ute lide och hittat pu litta saker sen chillat hemma med fetaste duden.
det är finemangus.



hahaha hittade btw en bild från valborg 2007? sjukt random & sjuuke långt hår?



borde stenhårt souva nu men det tar liiide emot att jag börjar nio och har fedehåla till tolv sen?
whatevs, jag ska ta med mig kanelbullar som FÄN! mmmmmmrah


nattinanna dirr
yes sirie


[mmmwasa]



du är finast när du pillar på dina nycklar & tittar finurligt på mig som om jag hade kalaspuffar i örat.



Kommentarer
Postat av: Gabbe

ååååh, pernilla som liten <33

2009-11-23 @ 17:37:12
Postat av: Anonym

HAHAHAHA fin bild:D Skicka gärna dom;) Behver lite nostalgi i höstmörkret

2009-11-23 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0