handtag famntag


åh gud nej.
jag har träffat min framtid. eller sett eller whatever, det va sjukt hemskt iaf.
hon satt på banken (ja jag var på banken. totally not me style) mmhmm hon satte sig bredvid mig i soffan och började stöna hela tiden när hon andades. gjorde ljud och sånt. fett wierd.
sen resta hon sig upp ibland och såg ut att stretcha / knulla?
hon hade rökhosta och har förmodligen festat pretty hard i sin ungdom.
Asså jag bara vet att det är jag.
Jag totally gillar att stretcha och ha sex? andas tydligen fedt med knas och gör massa små ljud & sånt? Sen kommer jag förmodligen party til I drop. Hon hade dessutom en grön jacka? JAG HAR OCKSÅ EN GRÖN JACKA!?
mmhm jag måste stenhårt sluta andas som ett cipi & festa som en bäver?
as if that's gonna happen.

whatever


snarre kommer elinbajs hit och myser med moi
sen drallar vi på davids konsert på af borgen!
kostar bara 350 kkkom o kolla dudez eheh


raindrops keep falling on my head


fän va mysigt att det regnar.
I totally lööövs it!


pusshajfisk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0