inså-konsert!


Längesen man skrev ett inlägg? - sisi seniors et senioritas!  (eller nåt?)


Imorgon har vi insåkonsert i spykens musiksal!
18.30 börjar allt, men jag ska sjunga & spela i andra set, 19.45.

Känner mig inte direkt nervös, kanske lite nervis för att jag inte kan texten till london calling än (Y) men uppträdande-nervositeten har ju verkligen förminskat sen jag började estet- musik & sen jag börjat spela mer.

Imorgon är det också 7 månader för mig & rassismussmuss! mm, massa pussar ska jag få .





Nu ska jag.. gå och lägga mig?
- ne jeg ved ikke nok (stavning?)



jag är flummig.
you like it.



pusss
!





Kommentarer
Postat av: jenny

jag och maria bakar kaka till ikväll nu och jag är CEPENERVÖS !!!!!

2009-04-01 @ 13:00:42
URL: http://oddjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0