thi tajm of maj lajf

Jag louvade ju updejt?

So, here it is!

Förra helgen gick till något såhära.


Fredag:

Oooh typ kuligast / mysigast / schmexigast ever!

Det var fest som gällde, hos lajnus, och jag, fanny & rasmus träffades på stan innan för att fixa lite läsk.
Läskgubben kom inte, men det blev ganska najs ändå. Vi fick lite läsk från dom andra!

Efter en stund mötte vi de andra; Jåkke, Simon, Fredde, Sara, Adam Lång, Annie, Ville & Lajnus.

Vi väntade länge på den andra läskgubben, men bestämde oss tillslut för att sticka till linus.
Det blev en kul kväll, och man hann liksom snacka lite med alla.
Tillslut slutade det med att alla hade någon att souva med, förutom Linus & Simon.

Simon fick souva med katten.



   



Lördag:

Upp vid 11 hos lajnus, för att sen sticka till staun, köpa present till jonas, och hem & fixa sig.
Jonas skulle ha 20 årsfest med släkt och vänner, och temat skulle vara "rock". Jag trädde in en ring i näsan, tog på mammas läderjacka och hade kort kjol med nitbälte. Mmgrrr. Sen kom Rasmus och fick en mega schmexig tuppkam av mig. Ja, jag älskar tuppkam.


   

rasmus tuppkam <3
måns "rockidé" haha.
henke var marilyn manson, och fyyfabian vad likt!



Söndag:


6 månader = 1/2 år med älsklingen <3







Denna helgen blir dubbelt så lång, och förhoppningsvis lika roulig som förra.
Tack alla för en trevlig förra helg eller nåt  =)



pusselussi!




Kommentarer
Postat av: Henke

Lyckat att marylin manson petar sig i näsan på bilden med måns;) hahahaha

2009-03-07 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0