skolmassaker & spermier


Det är svårt att köpa present till folk?


Idag var det hot om skolmassaker på Spyken.
En dude på 17 bast, hade lagt upp en bild där han hotat om att övertyga tyskland, att här i Sveariket är vi minsann satsigare när det gäller att döda på skolan!
Det jag inte fattar är att han hotat om att förverkliga denna "drömmen" år 2010? Vad fanken?

Mensja, Spyken var fyllt med reportrar och poliser tydligen (jag såg dom inte).
Man fick gå ner till receptionen för att sjukanmäla sig för resten av dagen om man ville, vilket såklart jag & rasmus gjorde.

Vi stack hem till honom & lärde oss lite om mys istället?
Sen stack vi till staun.


Kolla så söwta vi är när vi ser ut som två små spermier!
två små kära spemier





Om ungefär cirka sådära en timme kommer bästilicious hit, och vi ska snacka massa crap & souva överrr
=)

jag lengktar



pussilussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0