sommarlängtan


Ja, var är min?
Vart har min sommarlängtan tagit vägen?

Har ingen riktig lust att tänka på varmt väder och frihet just nu, och jag har faktiskt ingen aning om varför.
Kanske för att förra sommaren inte riktigt var en hit, och förrförra sommaren känns för långt borta för att komma ihåg..
Jag minns alltså inte en riktigt bra, glad, varm, perfekt sommar. Det är väl därför jag rent ut sagt inte känner någon pepp alls överhuvudtaget.

Man kollar på sommarbilder, och visst får man någon lite pirrig känsla i magen, men det känns alldeles för långt borta.
Jag vet, I'm not a dreamer, men let's face it, så länge vädret ser ut så här, så är inte sommaren bakom hörnet precis.


Uschja, tråkig jag är.
Alla ni längtar säkert som små myggbitna rabieshundar. Men det är liksom för tidigt för mig.
Och innerst inne vet jag, att när jag väl börjar längta, kommer det vara det enda jag tänker på.


Soommar soommar sommaaaaar!



07


         

midsommar, sjöstorpsgård, brännmärket (som ngn lyckades få mig skrapa upp på ängen med balar?), Immeln med daddyo, och sist men ABSOLUT inte minst. "denna tjocka feta paddan är så ful, så den får heta .."   hahaha.



08


         

WTAI!, midsommar, världens bästa lillebror, mycket chilling, tankar.. , sudoku & brun som faan!



09?

Ja, vi får väl se!
 



Idag ska vi till M Larsons (som jag skrivit tidigare i min blogg, alla i familjen börjar på M)
Stressade hem som en banan (?) men fick då reda på att vi inte ska åka förrän 4, så här sitter jag ..



ahwell,  pusssseluss  =)





hey you hey you TWISTED TRANSISTOR!

Kommentarer
Postat av: fanny

denna sommaren måste bli bäst

2009-03-07 @ 14:48:34
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Annie

WHAT ? vadå inte längta till sommaren? sommaren är det bästa som fiiiiinns :D:D:D

2009-03-12 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0