friday bloody friday


"And I say a prayer for you to come baaack!"

Åh, jag lyssnar sönder Miss you - Adiam Dymott snart, men det gör fan ingenting. För låten är schmexx, hon är schmexxxx och ja, vi alla gillar det.
Fick även de mest underbara nyheterna idag då jag fick veta att HON KOMMER TILL SIESTA! wallaa.


Nog med tjatande om henne, jag sitter faktiskt här, en fredagkväll, och har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. tummen upp på mig! - nej.

Skulle till öt trodde jag bestämt vid ungefär tre-tiden, men det screwade sig.

Så här sitter jag, lyssnar på favvolåt och luktar vinäger.

Grekisk sallad är gott, och Jonas är bra för mänskligheten.



pusseluss!



Kommentarer
Postat av: fanny

blev ju ändå ganska najs kväll!

2009-03-14 @ 15:49:08
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0