4 kvällar jag sent glömmer


mmm
igårkväll blev de chillkväll
det var riktigt skönt,
av olika anledningar.
känner mig fett med utvilad och pepp på nya äventyr, wieho!


idao blire staun med fanny, sen en liten hemlig grej som jag kan visa sen, och sen grillkvällish i lomma tror jao  :]]]

här sitter jag och dricker juice, och solen skiner för fullt utanför.
fåglarna kvittrar och jag är på goe humör, yey!

´jag längtar nästan till sommarstugan.

det är så sjukt mysigt där.

havet, stranden, dom goa wienerbröden.

mmm mys.



söndag hos salladen blev faktiskt riktigt najs tillslut.
AntiDramaCrew gick tillsist ner i källaren och kollade på stuart little 2, för vi inte pallade mer drama haha.


här har vi litta bilder på dom underbara, flummiga 4 dagarna i rad jag haft!


1. fest hos maj!
på bild om ni inte ser; alexandra, hjalmar, adam & jåkkum



2. midsommarfest! hos en tjej som hette andrea, med fanny, jos & sebbe.



3. fest hos maj igen!



dagen efter! haha
fredde: "asså, jag orkar inte ta på mig kläder .. åh"
pernilla: "skit i det då? gå till netto utan!"



4. födelsedagsfest hos salladus!










efter allt var jag ungefär lika pigg & snygg som en lemur, men fyfän vad värt det. här har vi min dagen efter alla dagar bild



TUNG BILD !

jag har haft fyra underbara festkvällar i rad,
flummat runt som en get & haft kuwl.
skål & tack till allihopa som gjort det möjligt  :]]


NU
klär jag på mig.



pusshajfiskkk



Kommentarer
Postat av: Therese

Alltid kul med fekke!

2009-06-23 @ 22:04:51
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0