olympus fe-330 in ma heart


man kan inget annat än älska min nya kamera
här är lite bilder vi tog igåwr
på mig
haha
jag är inte ego (eller ibland),
men han tyckte han blev fuwl på alla, och kollar min blogg 24/7 så jag vågar inte riktigt lägga upp nån på honom än.
men jag lägger upp en bild sen, försök att stoppa mig din lille fisk!












flummmmmm


wieaho.

fijna bilder
kanshä inte fijn flikka präcis
meijn fijn skärpa och allt såntdära


snaort ska jag dra mig ud. är helt sugen på en prommis
är aspiiigg

jag är nyttig.

tack för kvällen anniesötnos :]



POSSSSS!



Kommentarer
Postat av: Daddy

Fantastically fine pics of my photogenic camera fanatic. Luvya Olympic Pussar

2009-06-16 @ 11:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0