allt är så fint!


hemma.
jag är så jefla trött, somnade halv två igåur, men glader är jag.
det är fint väder, snart sommarlov och ännu snartare (?) min födelsedao :)
jag har fått två fräknar & vackra som få är dom.

saknar fortfarande siesta.
pirrar liksom till i magen så fort jag tänker på det.
ååh ta mig tillbakaaaakaka.


här kommer lite bilder btw, så ni förstår!



jag & fanny peppade i den långa 2 timmars (?) kön på onsdagen



långa var det japp



vi satte upp vårt tält (detta är en bild från dan innan vi stack hem), och tankarna vandrade omkring i huvet. vad kommer hända på denna så väl omtalade festival? kommer vi lära känna nya människor? hur många kommer vi hooka? hahaha shit.


      
sen var det pardy all night long! vi chillade runt och festa med nytt & gammalt folk på kvällarna.


       
ja, det var ju inte baora på kvällarna vi umgicks. chilledill med skönt folk & solning gällde på dagarna (gillar bilden på christoffer & gustav lindemark), och på morgonen gick vi till verum <3 som gav oss frukostbuffé för 50 spänn (sista bilden är därifrån). massa kärlek till lille tanten på verum som var så söt så.


          
osså hängde vi ju inte bara på campingen, festivalområdet var riktigt najs också! bra band, mkt svett & även här, härligt fulk såklarre! (ursäkta tredje bilden haha åhgud..)


japps så summa sumarum, förstår ni varför jag saknar det?
kanshä inte, men det skiter jag blanka faen i.


woho.
nu ska jag pluggish.


PUSSS!


PS. imorgon ska jag cykla till skolan! gissa varför? JIPPIIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0