pirrpirrprr


det är sällan jag får den där känslan i magen.
den där pirriga ni vet.
när man längtar.
blir lite smått bajsinödig av bara tanken typ?
vill inte riktigt souva.

så känner jag just nu.
vet ni varför?


jo, FÖR IFUCKINGMORGON ÄR DET SWEDENFUCKINGROCK!!


får lite orgasm av bara tanken, men sånt händer ibland.
har många trosor med mig ju.


så mycket jag skriver.
duktigt?
mja


har iaf tänkt mycker på hur jag förändrats sen jag började på spyken.
inte personligheten, för sånt pallar jag inte gå in på, men utseendevis.




hur mycket jag vågat anamma min egen stil & vågat stå ut lite mer, tillskillnad från innan.
jag har på mig det jag vill & ser ut som jag vill, och skiter blanka faen i (gilla uttrycket eller dö) vad andra tycker.


jeppjepp, nu ska jag souva & packa litta mera.


idao träffa jao kostiw efter schkulan, vi satt på gräset och snackade störiga skåningar, sen hjälpte han mig och packa.


imörn drar det av till främmande trakter.
igen.

längtar som en get.
pirrpirr.
men först blire att säga hej & farväl till admaski noltish vår allas lille favopadda!



pusshajjfisk


Kommentarer
Postat av: Annie

Klart man klär sig som man vill på spyken, det är ju därför man går där.. Möjligheten att vara hur ful man vill utan att någon bryr sig :O annat vettja polhem:D Jag är snygg och du gillar det :D jag gillar dig fast inte kär :O jag har redan flickvän.. saknar dig! Leka snart ? (A) jag är konstig och sööt, mest sööt :D <3

2009-06-04 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0