skaffa ett liv


lide lugn & ro äntligen.
mamsen kom sent igårkväll, så vi stannade hemma här i lund och snackade en massa och sov i världens gowsigaste tempursäng i mammas & mattias rum tiho.
&ja, frysen hade pajjat (ingen aaaaning om vems fel det kan va -.-) så vi fick typ sitta uppe halva natten och vänta på den att återhämta sig eller vad man säger.

"vi" har städat hela förmiddan så snart åker vi till sommarschtugan & chillar  :]]
jag har bytt min läppiercing till en hästsko, så den vandrar sakta men säkert. men jag bryr maj ikkesånikke.
för vet ni vad?
ikväll träffar jag jordgubbspojken numero uno, så jag är klad som en kladkaka höhö.


mitt tivolirockband börjar slitas ut.

memories forlajf.

tur att jag har hans feta nitarmband dock (som jag totally har på mig heeela tiden)



på lörredao äre ferre.
det blir nääz.

tills dess ska jag bättra på min fjesiga sommarbränna, färga håret & skaffa ett liv.



pusshajfisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0