men inte alla kometer har en svans


Jag sov 5 timmar inatt.


Igår vare filmkväll hos elin. Vi firade hennes födelsedag lide, och hon fick en massa godis av mig & fanny!
Sweet.
Det va najs.
Jag har saknat lundafolket lide.
Jag, vidar, freja & annie stack till adam sen och souv där.
Jag & Vidar låg uppe och snackade redigt länge och somnade väl typ vid 8 imorse, och jao vaknade 1.
Så, jag är trödd.. mucho mycket mhm.

Snart kommer mamsen och hämtar mig.
Vi ska till ystad och umgås lide själva några dagar. mmm jag gillar't.
Kåmmår till lund när nåt spännande händor.
ferre & såna trevliga saokor.



Dom tror dom e säkra

på hur jag fungerar

men inte alla kometer

har en svans

för jag e en himlakropp

o när jag besöker er

hajar alla till för en kort sekund


ingenting får mig varm

ingenting utom en liten klump av is


när jag e tillbaka kommer hela världen

bli chockad o tyst, som sig bör

för jag e en himlakropp

en del av en stjärna

och det kan man se i min blick


nej ingenting får mig på fall

inget som du gör mot mig

eller nåt du kan ha sagt




mmmfinfinastelåten  [kometen - lillasyster]
och jag vet precis vad den handlar om.
slå det.



nudlar är gott
& du är finfinast?




pusshajfisk



vi höres dudez  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0