den bästa dagen, natten & morgonen i mitt liv med lillasyster!


HAHAHAHAH SHIIIT!!

min kväll har varit helt SJUKT SINNES!

ni MÅSTE läsa ALLT för att fatta dudez.


Det började med att jag & sallad åkte in till kristianstads tivolirock, mötte upp lukas, och mötte sen simon, myrna, sara, fredde, jåkkum & vidar där.

     

vi färgade håret rosa, åt pizza och flummade runt lite allmänt, och såg dead by april. bra spelning!


MEN, sen stack alla, förutom jag, fredde, sara, lukas & sallad. sallad gick och träffa nån, så vi andra stack till fredde tills det var dags för lillasyster.

åh, alltid samma känsla att se dom!!


På plats träffade jag john från dalby, och efter en fartfylld, sjukt bra konsert (som martin inte tyckte va så hemskt bra..), så väntade jag som vanligt på att lillasyster skulle gå förbi.


Åh, känslan när martin westerstrand går förbi är en helt unik känsla. han bara strååålar av sexappeal.
iallafall, så tar han tag i min hand ´på andra sidan staketet, drar mig närmare och kysser mig! mm hela min kropp pirrade sönder. så typ ursäktar han sig för att han är så svettig? ajja
sen snacka vi en stund så helt plötsligt bara säger han: asså, vad vill du egentligen ha av mig? och skrattar. så jag bara: eeeeh.. eeeh.. det du? så svarar han: du, skriv ner ditt nummer, följ med bort till signeringen där borta, så kommer du upp på efterfesten i mitt hotellrum sen.



martin letar efter sin mobil utanför rummet.. haha så sjukt kul var det. "DAVID DAVID!?? hör du mig? prataprata, var gömmer du dig!?"


AH, jag typ skakade av glädje & ja, efter mycket om och men, hamnade vi där. jag & john. han var sjysst som följde med så att jag inte skulle va ensam och för att han älskar lillasyster såklart.
efter mycketmycket prat & mycket flummande somnade jag i martins dubbelsäng tills det var dags att dra.
scheisse, kan inte riktigt fatta att det hände.



men vi var där, på hotellrummet, jag, martin, hans bror, hans brorsas polare och hans flickvän & john
dålig bild eftersom min mobil inte har nån skärm (Y)



jag tog foto på mig själv på hotellets toa!  med martins slipt. haha stiligt ja. nej


Nån timme innan jag & john stack gav martin lite prylar till mig.
med världens bästa göteborgska sa han: "asså du, en fin flicka som du behöver ha lite manliga saker ibland vettu".
jag fick hans kända, svarta fox keps som han alltid har på konserter (den luktar liiide schvett), hans palestinasjal med döskallar, hans feta läderarmband med nitar och sist men inte minst, hans döskalle-ring. den är helt sjukt stour! jag tänker aldrig ta av mig det :)


scheisse,
jag kan fortfarande inte riktigt fatta var jag hållit hus inatt (/imorse)

& ja, jag kom precis hem.


hahaha jag kan absolut inte souva just nu.
min dröm har gått i uppfyllelse
& jag har martin westerstrands nummer.

nu ska jag försöka smsa honom och säga tack för en trevlig kväll innan jag lagar mat.


haha
shit

jag är så töntig
men ändå

fler bilder får ni se imörn!



pusshajlillasysterärvärldensbästafisk!




Kommentarer
Postat av: fanny

hahahahhaha vafan pernilla? det där lät lide sjukt

2009-07-12 @ 13:05:48
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Louise

Fan vad nice :D Jag var också där, stod längst fram vid träscenen hela dagen. Såg inte dig :( Ingen annan jag kände igen heller haha.

2009-07-12 @ 14:10:02
URL: http://louisem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0