sommar äger rompah


muuu


jag är tröddddddd
somnade halv sex imorse, kollat på jackass 2 heijla natten?

ah
du är lide kuwl iaf


jag har typ inget att skriva, för det finns så mkt. typ?
jag är kär i jordgubbspojken, fritidsbarspojken, strandkillen & kioskkillen all at the same time!
haha, gud.
jajafannyfattar.


nu vill jag bara tillbaka till ystad.
men först blire att umgås lite med my lund buddies (assåjagharsaknaterliideändå)

igår vare ferre hos mirelle, ikväll blire tjejmiddag hos annie & imörn blire kristianstad  :]]]
SEN får jag äntligen åka "hem" till sommarschtugan.




jag gillar min webbis, den är helt okej hejhej



mmhmm  pusshajfisk!  för jag älskar sommaren




Kommentarer
Postat av: fanny

jag fattar alttttttttttt

2009-07-06 @ 23:26:00
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0