innan jag dör ska jag bli legend



jak er himlä väldit glawd pu daj


& imörn bär det av till Y - staden med A - nnie.

Sallad & jag sitter här i min soeffa och sörjer michael jackson lide smått.
tänk ändå att en sån legend har dött.
tänk så många kända låtar han gjort.
det är konstigt hur alla legender lyckas dö tidigt.
nina & jag diskuterade att vi kanshä trodde min död skulle bli helt så speciell, och att alla skulle sörja mig jättemycket och så, för att jag skulle bli lika känd som michael jackson.
jag ska bannemej bli en legend innan jag dör..


Iaf, de senaste dagarna har jag hängt mycket med ett gäng (ao samma gäng) härrrrligt fölk och jag kan baora säga att det vart sjukt najs  :]]  ni har hållt mig kvar i lund kan man lätt säga.

Idao vart det stranden i malmö, sen grilla hos simon i malmö och sen hem till mig med två små tösor, följda av tre små pluttar.


Jag är trött.
Knightrider suger ballus

& jag saknar jordgubbspojken.


hiho

jag är töntig som skriver ofta
men förlåt då



jag gillar iaf denna sjukt porriga bilden på micke & simon sådeså




pusshajfisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0