trötthet och andra spännande saker

hush hush
I know who you are
hush hush
you'll never change
hush hush
you know me so well
hush hush
we'll always be the same



Denna helg har varit minst sagt spännande!
I fredags var jag med tess & rassismussmuss och snackelisnackade lite och lyssnade på olämpliga orgasm instruktioner. mgrr!

Igår kom rasmus, tess, henke, måns & oliver hem till mig och hade lite mys/film/flumkväll med bl.a. Björn Gustafsson. I enjoyed every minute of it. Längesen man träffade dalbypojkarna.

Idag fick jag & rasmus stiga upp tidigt (dvs vid 11) för att jag sedan skulle ta dalbybussen till replokalen, för att repa igenom solity-mässan (yes, jag ska vara med på den). Henke & Jonas var de bästa sång-coaches jag någonsin haft, och vi hann faktiskt köra lite improvisationsmusik också, eheh.
Efteråt blev jag bjuden hem till tacos (och almdudler såklart) hos henke, för att sedan bli hemskjutsad av Annelie. Mysigt, mysigt.

Imorgon bär det av till dalby igen för repa nr 2. Ska bli redigt najsis.

Nu bär det av till naturkunskapens och livscykelanalysen på plastens värld.

Häve ä näjs iväning.


pusseluss


PS. ett för litet minneskort är fast i mitt minneskortintag (eller vad det heter), så jag kan inte lägga in några som helst bilder från min mobil - som är mitt endaste kamera devise. det suger.


PS. 2 kom och kolla på mässan sen i Genarp, den 25 januari! (mer info kommer)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0