jag saknar skolan

Goodmorgening!

Idag vaknade jag 14.40 av min väckarklocka, som sa åt mig att skriva på NO:n, mm härligt.
Så nu är klockan 15.50, jag har precis ätit frukost och sitter och tittar på The Hills. Jag är duktig.

Vet ni vad? Konstigt nog saknar jag faktiskt skolan lite. Rutiner, es1b, gitarren, sången. Ahjo, det är väl helt självklart att man saknar det.

Nu ska jag äta en till macka. Blir det en polarmacka eller en tunnbrödrulle?
Jag känner att detta var ett mäkta onödigt inlägg, menmen, sådana får också existera.

Glöm inte kolla förra inlägget (dvs inlägget under). Det är by far det längsta inlägget jag skrivit.

Pussselusss!



OH! ps. jag har en ny jättesnygg tröja från rean (fast, den var inte på rea)
mm, i love it.


Kommentarer
Postat av: fisken

Fan har tänkt köpa en exakt lika daN:s

2009-01-03 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0