host host

Yesyes, jag börjar förlora läsare.
Inte konstigt när jag typ inte skriver längre.

men jag har iallafall hunnit..

bli förk förkyld, och få riktigt ont i halsen.
Jag har hunnit se This is England, två gånger, igen.
Jag har hunnit repa en massa,
och jag har hunnit dricka en hjefla massa honungsvatten.

Imorgon är det mässa i Genarps kyrka kl.18, och min röst ska då låta som lärkorna i träden (eller något?).
Ja, Jonas var riktigt nöjd med min prestation idag iallafall, så vi får la se.


Nu sitter jag och tvångstittar på handboll eftersom mattias tvunget ska se det, och jag har inget bättre för mig.
Jag behöver verkligen komma igång med fotbollen snart känner jag.

Nu ska jag göra.. ja, guess what? - honungsvatten!


pusselusss


PS. ni kanske får lite bilder från mässan imorgon.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag kmr alltid alltid läsa din blogg :D

2009-01-24 @ 19:48:36
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0