outcast = utkast


don't ever take me for granted.



JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅÅKIGT!


ska göra läxor snart, sen ska håret slingas om igen. punkt slut.


jag vill INTE till skoulan imorgon.
jag vill gå en lång runda till världens ände, och lyssna på musik.
det hade varit mysigt!

undrar hur det ser ut vid världens ände?
jag tänkte doppa tån där.

ahja, mitt louv har iaf varit ganska så bra.

jag skulle dock inte kunna påstå att det varit något direkt sportlov.
dock har jag köpt nya skor! uggs är bäst.

har väl inte så mycket att säga, förutom att jag längtar till jonas födelsedagsparrtyparrty på löredagen, för då ska jag & tess vara jätteschmex i tajta kläder o stort hår.


nu ska jag dralla ner till affären o köpa hårfärg.


see ya latersss

pussislussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0