trötthet, hår & pete doherty

Asså jag vill verkligen inte souva.
Fråga mig inte varför
- jag är trött som ett spankat svin, mens ja.

Imourgon ska jag simma med daddyo, sen ska jag gymma.
Känner för att bli riktigt sådära genomsvettig och ja, få bort alla tankar och flyga iväg.
&ja, man flyger efter att man gymmat, fötterna är lätta som små grodor och kroppen känns lätt som en fjäder.

Så, skönt ska det bli.
Ochjusteja, snart ska man bli blond igen. Saknar det pigga och ljusa.
Mams ska nog fixa imorn / iövermorn I hope.
Röda slingor, och en extra slinggrejjsimöjjs måste inköpas först ja, och jag är en fattiglapp ja.
Och klippas .. hmmja.





le hår <3



Vi ses på louvet everybody
(förutom kanske random människor som jag inte känner, som är inne på min bloggis, er vill jag inte leka med)


Pete Doherty är ändå snygg.



pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0