önsdäg

Det är önsdäg.
Och jag har en del att tänka på.
Ni vet sådär, när man inte kan bestämma sig?
Man vet egentligen hur man vill ha det, men vågar inte riktigt göra det avgörande beslutet.
Ja, man är helt enkelt för feg.
Vad gör man då? Ska man fråga andra om hjälp?
- Nej! Tro mig, det har jag sysslat med länge, och det hjälper inte överhuvudtaget.

Man blir lyckligast av att göra svåra beslut själv, även om det nu faktiskt är riktigt jobbigt.

Usch, jag har djupa problem ibland.
Tur att man har fina saker i livet, som cheerar up!


Idaog skulle jag gjort läxor, men upptäckte sedan att jag faktiskt inte hade några.. bull läge.. eller va?

Hmm nu ska jag äta kepap.

yummie


pusseluss!




& yess, jag har en ny röd palestinasjal! graurrr

Kommentarer
Postat av: fanny

du är snygg!

2009-02-11 @ 19:31:55
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0