hugahuga

Jaa, jag är hemma hos mörmör & mörfar i Ystad = äta & prata hela tiden = nörda sig vid datorn time för moi. Datorn är helt screwed, men jag ska vara så tacksam för att här finns något slags internet eller nåt. (texten ser helt ihopskriven o särig ut, men ni får stå ut om ni tycker om mig). Igår vare fest hos Salladus, och jag hade sjukt skoj, trots det som hände eller inte hände sen eller vad man ska säga. Hade inte festat på länge, så det kändes skönt att få ha lite parrrty parrty med lite partypeople. Någon snodde en öl från mig dock, det gillar vi ikke! Louvet har gått redigt fort, och snart är det fredag. Hugahuga, jag orkar verkligen inte komma tillbaka till skoulan igen. Dock saknar jag ES1b litegranna, men vem gör inte det va? Nä, juste. Mitt hår är typ rött. pussselussi! PS. här äter man: frukost, lunch, fika, middag, efterätt och kvällsfika. Vad säger ni om det va? - Jag säger att jag kommer vara lite heavier imorgon jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mwiiiih det låter gott!

och tråkigt...

prata på telefon ikväll?

2009-02-19 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0