värme, lillasyster & lillebror



åhfaen
storhandlarN^ är i farten.
måste nog ta och lägga ner lide? mh!

asså jag vettismen vad jag har att skriva?
jag känner mig i kungligt tillstånd at the momento liksoms.

känns inte på nåt sätt som om sommarlovet har tagit schlutt? nopps.
& inte vetjag när jag ska sluta lyssna på lillasyster och få rysningar.
Andreas & bombardier är helt sjyykt bra mhm.

ååh nu kom lukas och gav mig en puss på kinden!
tro vad ni vill men jag har fän världens sötaste lillebror. (hmjaa ni har nog mucho o säga om det men hans ögon är typ oemotståndliga)


det är redigt varmt ute, men jag längtar fortfarande till hösten.
igår gymmade jag i en och en halv timme och jag vet att ni gillar det. eller va?


ischlopischlo.


björn gustafsson är sötast i världen
efter min lillebror



läpptigermajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0