stjärna som är din


du är det bästa som jag vet.


thåström är och förblir min gud.
kommer aldrig glömma känslan nu från malmöfestivalen, när jag äntligen fick se honom,
men inte körde han stjärna som är din, eller sönder boulevard, men jag driter lite i vilket, eftersom han är som han är, och regerar lite över alla andra som vågar kalla sig poeter.


idag skulle jag vill veberöd, men det blir nog fest i gläntan istället. med mina myspysiga kompisar. mmhm, myspys - mysigt ord?
jag längtar till hösten.

konstig känsla.

men jag längtar till rutin & blåsigt väder.

varma filtar & varma kläder.  (RIM!)

& en viss läderjacka kan också vara det jag längtar efter? mäjbi? mmmhm


längtan.
konstig känsla.

nu klär jag på mig.



pusshajfisk



jag vill veta din hemlighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0