jag är ett lyckligt litet djur


oj
hej
det
var
lide
längesen?

mycket har hänt på sistonde, och min dator är hos en liden mupp så jag lånar mättias datorrrr.
ja, som sagt, mycket har hänt, och ja. PALLAR INTE berättta om allt. (ochja jag överanvänder kommatecken och jag gillar det)

summa sumarum så är detta den bästa sommaren i mitt liv
& mina kompisar är det bästa som finns.

hmmjaa jag är en lycklig liten gnu, där jag sitter, genomblöt, förkyld & trött på min köksstol. (asså jag är inte tröttt på själva stolen om ni fattart)


ikväll blire maalmöfestivalen
med mina underbara kompisar
yezz jag är tjatig
men mmm jak er kladkaka



pusshajfisk & allt sånt bra


(bilder kåmmår när jag vaknat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0