inte skrivit på länge liksom förlåt


jag vet att ni hatar mig just nu.
jag sitter INOMHUS (ohyeah, u hörd mi) i detta fina vädret! "herrejisstenes, vad är det för fel på den unga dam?" tänker ni nu.

men, jag pluggar faktiskt.
insändaren, engelska logen, texterna till ensemble konserten.
yes, det suckar lite ass, men jag har faktiskt haft en ganska bra helg, så jag får verkligen inte klaga.

i veckan händer det grejer.

vet inte riktigt när, men massa grejer ska hända, och jag måste på något sätt klämma in det.


imorgon börjar jag jubba & schpännande ska det bli.

nu ska jag ändra lite saokor.



pusselusssi



här har ni en tröttiz bild från idol-audition.



jag skriver för mycket mellanrum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0