allt möjligt massa blajja långt inlägg

WOHOO!
Nu har jag gjort min gehörsläxa, och jag känner mig såå duktig.
Det här är typ den första läxan jag gör i ettan, och visst känns det bra. Man får nästan lite lust att plugga mer.. inte.

Idag vare stadsparken-rundan och simning på högevall igen. Jag bangade joggingrundan, pågrund av min lilla förkylning, och gick en egen liten minirunda med fanny & jenny. Men simningen kunde man ju knappast missa! Jag börjar tycka om simning ännu mer nu, töntfaktor 10 på det kanske?
Snackade iallafall lite med Johan Calgaro, den nya killen i vår klass. Han verkar sjyrre, och jag ger honom ett varmt välkomnande till ES1b!
Har ännu inte snackat med den nya tjejen i vår klass dock, Veronica, men det är det nog nästan ingen som gjort.. Får väl försöka få kontakt med denna utomjordiska varelse imorgon helt enkelt.

Oh juste, det är ju faktiskt klassfest på fredag. Vi försöker fixa ett billigt place i dalby, där vi förmodligen sover över också. Är som vanligt super pepp, och hoppas verkligen det blir av!
På lördag blire att dra in till kulturnatten, och träffa en massa människor på stan som vanligt, ska bli najs det med.

Jag har min första gitarrlektion, som första lektion imorgon (halv tolv), med nån som heter Pelle tydligen.
Daddy kommer med satsig frukost (ända från malmö) imorgonbitti, som vi ska käka tillsammans, innan han skjutsar mig till gitarren. Ska bli mys!

+ att jag & fanny ska slipa lite på våra mål.
vi ska blanda annat skärpa till oss med läxorna! go oss!

 

Ah, allt bara flyter på i skolan nu.
ja, förutom läxgörandet då.
back to business!

PUSSS
<3

Kommentarer
Postat av: fanny

Ja, vi måste peppa varanda okej ! :O poss

2008-09-16 @ 22:37:15
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0